Preču atgriešana

Imagem

Kā es varu atgriezties Riposo matracis, virsmatracis, spilvens?

  • Atgriežamajām precēm ir jābūt pilnā tās komplektācijā. Par pilnu preces sakomplektēšanu un iepakošanu atbild Pircējs. Ja prece nav pilnā tās komplektācijā vai atbilstoši iepakota, Pārdevējs vai Pārdevēja pārstāvis nepieņem preces atgriešanai.
  • Preci ir jāatgriež tajā pašā iepakojumā, kurā tā tika piegādāta. Iepakojumam ir jābūt nesabojātam, tīram un atbilstoši sagatavotam.
  • Pircējs preces atgriež par saviem līdzekļiem, izņemot gadījumus, kad prece tiek atgriezta dēļ tās neatbilstošas kvalitātes.
  • Ja tiek atgriezta nekvalitatīva prece, Pārdevējs apņemas preci pieņemt un apmainīt to pret analoģisku preci. Tādā gadījumā, ja pārdevējam nav analoģiskas preces, Pārdevējs atgriež pircējam par preci samaksāto naudu.
  • Atgriežamās preces Pircējam ir jāsūta uz adresi: UAB „EKOROMA”, Bažnyčios g. 1, Mažeikiai, LT-89232, Lietuva. Pirms atgriešanas ir jāinformē Pārdevējs, kura kontaktinformācija ir norādīta interneta veikala sadaļā „Kontakti”.

Jautājumu gadījumā zvaniet pa norādīto tālruņa numuru 26 461 885 vai rakstiet uz mūsu e-pastu info@riposo.lv!