Līdz 30% atlaide
RIPOSO matračiem
Līdz akcijas beigām ir palikušas:...

Preču atgriešana

Imagem

LĪGUMA LĪGUMA APSTIPRINĀŠANA UN ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS NOTEIKUMI ATTIECĪBĀ UZ TĀLĀS LĪGUMIEM IEGĀDĀTO PREČU

Vispārīgi noteikumi

  • Šīs preces pārdevējs ir UAB Ekoroma, juridiskā adrese: Bažnyčios st. 1, LT- 89232 Mažeikiai, juridiskās personas kods: 302476353, PVN maksātāja kods: LT100005160414, Tel. +371 26 461 885, E-pasts e-pasts: info@riposo.lv, dati tiek apkopoti un glabāti Juridisko personu reģistrā ("Pārdevējs").
  • Ar šo dokumentu Pārdevējs apliecina noslēgto līgumu starp Pārdevēju un Pircēju un izklāsta informāciju, kas Pircējam ir jāsniedz saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
  • Šajā dokumentā ir izklāstīti arī nosacījumi un kārtība tādu preču atgriešanai un apmaiņai, kas iegādātas, izmantojot distances līgumus.

 

Naudas atdošanas garantija

  • Pircējs var atgriezt kvalitatīvu preci un atgūt par to samaksāto naudu (naudas atdošanas garantija) 30 kalendāro dienu laikā no preces nosūtīšanas dienas (ja pircējam iesniegtajā attiecīgajā dokumentā nav norādīts ilgāks termiņš).
  • Naudas atdošanas garantija Pircējs var izmantot, ja preces nav lietotas, ir nebojātas, oriģinālā glītā iepakojumā, nav zaudējušas savu izskatu, ir saglabājušās to lietojamās īpašības un pircējam ir pierādījumi, kas apliecina, ka preces iegādājies no Pārdevējs.

 

Bojātu preču atgriešanas noteikumi

  • Pēc neatbilstošas ​​kvalitātes preces iegādes Pircējam ir tiesības, kas noteiktas Lietuvas Republikas Civilkodeksā un Mazumtirdzniecības noteikumos (Lietuvas Republikas valdības lēmums Nr. 697; 11-06-2001) . Ja Pircējs pieprasa atgriezt pircēja samaksāto naudu un Pircēja prasība tiek apmierināta, nauda tiek atgriezta Pircējam.
  • Bojātas preces atgriešana Pircējam ir bez maksas (Lietuvas Republikas teritorijā). Ja prece ir iepakota, iepakošanas izmaksas netiek atlīdzinātas.
  • Likumā paredzētā produkta garantija ir 24 mēneši.
  • Komercpreces garantijas laiks ir norādīts preces instrukcijā, kuru Pircējs saņem kopā ar preci, vai citā atsevišķā precei pievienotā dokumentā. Garantijas termiņš sākas no preces piegādes dienas.
  • Garantijas laikā bojātā prece tiek aizstāta ar analogu vai citas kvalitātes preci vai tiek atgriezta nauda. Ja Pircējs vēlas apmainīt nekvalitatīvu preci pret jaunu, dārgāku preci, Pircējs apmaksā paaugstinātās cenas starpību.
  • Pēc preces garantijas izmantošanas garantijas laiks netiek skaitīts no jauna – garantijas laiks tiek rēķināts no preces sākotnējā piegādes datuma. Garantijas laikam netiek pieskaitīts periods, kurā Pircējs nevarēja izmantot preci defektu dēļ.
  • Nomainot preci(-es), preces tiek piegādātas ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no Pircēja pasūtījuma pieņemšanas dienas, ja vien Pircējs un Pārdevējs nav vienojušies un paredzējuši citādi.

 

Noteikumi un kārtība, kā atkāpties no līguma

  • Pircējam ir tiesības atkāpties no attālinātā pirkšanas un pārdošanas līguma, kas noslēgts ar pārdevēju ("Līgums"), nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, kas nav paredzētas Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22811. pantā. Līguma atteikuma termiņš beigsies 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs vai Pircēja norādītā persona, kas nav pārvadātājs, saņēma preci vai pēdējo preci (ja ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru lietotājs pasūta vairāk nekā vienu preci vienā pasūtījumā un tās tiek piegādātas atsevišķi), vai pēdējo partiju vai daļu (ja tiek noslēgts līgums, saskaņā ar kuru preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās). Lai izmantotu tiesības atkāpties no Līguma, Pircējam savs lēmums atkāpties no Līguma ir jāpaziņo Pārdevējam, iesniedzot nepārprotamu paziņojumu (pa pastu uz Līgumā norādīto adresi vai e-pasta adresi info@riposo.lv, vai pa tālruni +371 26 461 885. Pircējs var izmantot Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto atteikuma formu, taču tas nav obligāti. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka Pircējs pirms atteikuma termiņa beigām nosūta paziņojumu, ka izmanto savas tiesības atkāpties no Līguma.
  • Ja Pircējs atkāpjas no Līguma, Pārdevējs nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs ir paziņojis par savu lēmumu atkāpties no Līguma, atgriež Pircējam no Pircēja saņemto naudu, neskaitot piegādes izmaksas. Pārdevējs veic atgriešanu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kuru Pircējs izmantoja sākotnējā maksājuma darījuma veikšanai, izņemot gadījumus, kad nauda tiek samaksāta kurjeram preces piegādes laikā - šajā gadījumā nauda tiek atgriezta bankas kontā.

 

Nosacījumi un kārtība naudas atmaksai, preču maiņai ar analogu vai citu preci:

  • Pirms preču atgriešanas nepieciešams sazināties ar mums pa tālruni +371 26 461 885, vai pa e-pastu info@riposo.lv.
  • Atgriežot preci, Pircējs piekrīt, ka atgrieztā prece tiks atkārtoti izvērtēta Pārdevēja noliktavā atbilstoši Kvalitatīvas preces atgriešanas noteikumu prasībām. Ja prece neatbilst šo Noteikumu prasībām, prece tiek atgriezta Pircējam. Pārdevējam 9 darba dienu laikā jāsazinās ar Pircēju pa viņa norādītajiem kontaktiem par preču piegādes veidu Pircējam. Ja atgrieztā prece neatbilst šajos Noteikumos noteiktajām prasībām, un Pircējs atsakās pieņemt atgriezto preci vai preci nav iespējams atgriezt Pircējam no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs preci uzglabā ne ilgāk kā 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas no dienas, kad Pārdevējs pēdējo reizi sazinājies ar pircēju par preces piegādes veidu un šī termiņa beigās šādas preces tiek iznīcinātas. Preču, kas tika atgrieztas neatbilstoši šiem Noteikumiem, piegādes izmaksas sedz Pircējs.

 

Noteikumi kvalitatīvu preču atgriešanai pirms līguma atteikuma tiesību termiņa beigām

  • Atgrieztajām atbilstošas ​​kvalitātes precēm jāatbilst šādām prasībām:
  • Atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā un kārtīgā iepakojumā. Prasība atgriezt preces oriģinālajā iepakojumā neattiecas uz precēm, kurām Pārdevējs sniedz preču apmaiņas garantiju. Citos gadījumos (naudas atdošanas garantija, līguma atcelšana) tiek piemērota prasība, ka precei jābūt oriģinālajā iepakojumā;
  • Atgrieztajai precei jābūt Pircēja nebojātai;
  • Atgrieztajai precei jābūt Pircēja nelietotai (šī prasība neattiecas uz precēm, kurām Pārdevējs nodrošina izmēģinājuma periodu);
  • Atgrieztā prece nedrīkst būt zaudējusi savu preces izskatu (šī prasība neattiecas uz precēm, kurām Pārdevējs nodrošina izmēģinājuma periodu);
  • Jāsaglabā atgrieztās preces lietojamās īpašības;
  • Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā (ieskaitot dāvanas un citus aksesuārus), oriģinālā un kārtīgā, nebojātā iepakojumā, kādu ir saņēmis Pircējs;
  • Atgriežot preci, nepieciešams uzrādīt atgrieztās preces pirkuma dokumentu, aizpildītu preces atgriešanas dokumentu, kas tiek nosūtīts Pircējam pa e-pastu.
  • Visas sūdzības var iesniegt UAB Ekoroma pa e-pastu info@riposo.lv vai rakstiski uz UAB Ekoroma, Bažnyčios str. 1, LT- 89232 Mažeikiai. Pārdevējam ir tiesības izskatīt pretenzijas 30 (trīsdesmit) dienu laikā no to saņemšanas dienas, ja vien Lietuvas Republikas tiesību aktos nav noteikti citi termiņi. Sarežģītu lietu gadījumā šis termiņš var tikt pagarināts vēl par 15 (piecpadsmit) dienām. Atbildes uz sūdzībām Pircējiem tiek sniegtas pa e-pastu vai uz pircēja norādīto adresi.
  • Ja Pārdevējs sniedz precēm komercgarantijas, komercgarantijas precei tiek pievienotas atsevišķā dokumentā. Komercgarantija neierobežo un neierobežo patērētāju tiesības neatbilstošas ​​kvalitātes preces iegādes gadījumā.

 

Preču apmaksas un piegādes kārtība

  • Ja Pircējs ar izvēlētās internetbankas starpniecību iepriekš samaksā Pārdevējam pilnu preces cenu, preces piegāde nozīmē, ka par preci ir samaksāts - šajā gadījumā Pircējs paraksta attiecīgos dokumentus, kas apliecina preces saņemšanu. produkts. Norēķinoties par preci nevis avansā, bet skaidrā naudā piegādes/saņemšanas brīdī, tiek parakstīti attiecīgi dokumenti, kas apliecina preces saņemšanu un naudas samaksas faktu par preci.
  • Pārdevējs piegādā preci uz Pircēja norādīto adresi šādos gadījumos: (a) ja Pircējs preci iegādājās pa telefonu; (b) ja Pircējs iegādājās preci tiešsaistē.
  • Tāpat, ja Pircējs iegādājies preci internetā un pilnu preces cenu iepriekš samaksājis caur izvēlēto internetbanku, prece tiek piegādāta pēc Pircēja izvēles vai uz Pircēja norādīto adresi. Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no preces svara un tiek pieskaitītas kopējai pasūtījuma cenai. Visos gadījumos Preces piegādes izmaksas (ja tādas ir) sedz Pircējs.
  • Preces tiek piegādātas ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no pircēja pasūtījuma pieņemšanas dienas, ja Pircējs un Pārdevējs nav vienojušies un paredzējuši citādi.
  • Pērkot pa tālruni, prece tiek apmaksāta ar pārskaitījumu vai skaidrā naudā, saņemot pasūtījumu pie piegādes dienesta kurjera.

 

Preces nosaukums un tās galvenās īpašības ir norādītas sūtījumam pievienotajā preces lietošanas instrukcijā un/vai interneta veikalā.

 

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 26 461 885, vai pa e-pastu info@riposo.lv.