Login or create an account
CloseReturning Customer
I am a returning customer
Login or create an account
CloseRegister Account
If you already have an account with us, please login at the login form.
Jūsu profils ir veiksmīgi izveidots!
Apsveicam! Jūsu profils ir veiksmīgi izveidots.
Tagad Jūs varat izmantot papildu iespējas: apskatīt pirkumu vēsturi, rēķinus, mainīt profila informāciju u.t.t.
Ja Jums rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Apstiprinājuma vēstule tika nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pastu.
Profils
Jūs veiksmīgi esat izgājis(-usi) no sava profila.
Jūsu iepirkuma grozs ir saglabāts un tiks atjaunots nākamajā pieslēgšanās reizē.
Piegāde
JAUNUMS! Sūtījumu piegāde Omniva pasta automātos!
Kas piegādās Jūsu preces no www.riposo.lv?
Jūsu preces piegādās kujeru dienasts, kurš sniedz steidzamu sūtījumu pārvadāšanas pakalpojumus - uz pasta automātiem DPD vai Omniva, uz mājām - Venipak.
Kad piegādās Jūsu preces?
Preces, kuras ir noliktavā, parasti piegādājam 2 - 3 darba dienu laikā.
Ja šajā laika periodā savu pirkumu neesat sagaidījuši, griezieties klientu apkalpošanas nodaļā pa tālruni +371 26 461 885 vai pa e-pastu info@riposo.lv.
Ja prece tiek sūtīta no citām Eiropas valstu noliktavām, piegādes termiņš var būt garāks. Par precīzu termiņu pasūtītājam paziņosim privāti.
Piegāde uz DPD vai Omniva Pickup*
Pasūtīto preču izņemšana Pickup punktos - Izņemiet Jūsu sūtījumu Jums izdevīgā laikā, norādītajā DPD Pickup.
Pickup paku punkti atrodas dažādos tirdzniecības centros, veikalos un citās iedzīvotāju apmeklējamās vietās.
Sūtījumi uz DPD Pickup paku bodēm tiek piegādāti 2-3 d.d. laikā.
Kad paka tiks piegādāts Pickup punktā, Jūs saņemsiet SMS, kurā būs ietverta sekojoša informācija:
* Pakas numurs;
* Pickup punkta nosaukums;
* Pickup punkta adrese.
Ejot pēc pakas, atcerieties:
*Paka tiks izsniegta tikai personai, kas norādīta uz pakas, kā saņēmējs;
*Paņemiet līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, autovadītāja apliecību, eID karti);
Ievērojot, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai savādākā veidā ārēji sabojāts), lūdzu, nekavējoties par to informēt kurjeru, vai Pickup paku bodes darbinieku, un palūdziet uzrakstīt sūtījuma bojājuma (negadījuma) aktu.
Pickup paku punkti atrodas dažādos tirdzniecības centros, veikalos un citās iedzīvotāju apmeklējamās vietās.
Sūtījumi uz DPD Pickup paku bodēm tiek piegādāti 2-3 d.d. laikā.
Kad paka tiks piegādāts Pickup punktā, Jūs saņemsiet SMS, kurā būs ietverta sekojoša informācija:
* Pakas numurs;
* Pickup punkta nosaukums;
* Pickup punkta adrese.
Ejot pēc pakas, atcerieties:
*Paka tiks izsniegta tikai personai, kas norādīta uz pakas, kā saņēmējs;
*Paņemiet līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, autovadītāja apliecību, eID karti);
Ievērojot, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai savādākā veidā ārēji sabojāts), lūdzu, nekavējoties par to informēt kurjeru, vai Pickup paku bodes darbinieku, un palūdziet uzrakstīt sūtījuma bojājuma (negadījuma) aktu.
Cik izmaksās Jūsu preču piegāde?
Pasūtījumus no €60 piegādāsim BEZ MAKSAS!
Pērkot Crocs produkciju par 10 eiro un vairāk, piegāde uz DPD Pickup vai Omniva piegādes punktiem ir BEZ MAKSAS!
Jūsu pasūtītās preces piegādājam visā Latvijā.
Preces piegādāsim PAR VELTI, ja Jūsu pasūtījuma summa pārsniedz 60 €.
Preču piegādes izmaksas ieraudzīsiet tad, kad izvēlētās preces ievietosiet preču grozā.
Pārdevējs patur tiesības mainīt transportēšanas izcenojumus, ņemot vērā pasūtījuma summu, preces izmērus un piegādes vietu.
Pārdevējs patur tiesības mainīt transportēšanas izcenojumus, ņemot vērā pasūtījuma summu, preces izmērus un piegādes vietu.
Vai nevēlaties maksāt par piegādi? Saņemiet pasūtījumu kādā no mūsu RIPOSO vai VISKAS SVEIKATAI veikaliem!
Pasūtījuma laukā "PIEGĀDE" no veikalu saraksta izvēlieties veikala adresi.
Apstipriniet pasūtījumu.
Pēc zvana saņemšanas no RIPOSO darbinieka, dodieties uz izvēlēto veikalu, lai saņemtu pasūtījumu.
Pasūtījums tiek uzglabāts veikalā 3 darba dienas. Ja Jums nav iespējas paņemt pasūtījumu agrāk, lūdzu, informējiet mūs.
Ietaupiet savu laiku - sagatavojieties iepriekš: esiet gatavs jau pirms ierašanās darbiniekam nosaukt sava pasūtījuma numuru. To atradīsiet savā e-pastā, vēstulē pie pasūtījuma detaļām.
UZMANĪBU! Ja preces pasūtījuma pieņemšanas dienā neatrodas izvēlētajā veikalā, pasūtījuma sagatavošana var aizņemt vairāk nekā 1-2 darba dienas! Par ilgāku pasūtījuma sagatavošanas laiku Jūs informēs RIPOSO konsultants pa tālruni.
Jautājumu gadījumā zvaniet pa norādīto tālruņa numuru +371 26 461 885 vai rakstiet uz mūsu e-pastu info@riposo.lv!